Kako dolgo traja, da prejmem paket?
Informacija o razpoložljivosti zaloge je ustrezno označena na pregledu produkta. In sicer:
- Na zalogi: status pomeni, da je blago na zalogi v našem skladišču in bo v primeru naročila odpremljen v najkrajšem možnem času. Če je artikel na zalogi, običajno še isti dan. Okviren čas dostave znaša do 1-2 delovnih dni.
- Na zalogi pri dobavitelju, čakalna doba cca 7 dni: status pomeni, da blago ni na zalogi v našem skladišču temveč se nahaja v skladišču našega dobavitelja. Okviren čas dostave znaša do 7 delovnih dni.
- Na zalogi pri dobavitelju, čakalna doba cca 14 dni: status pomeni, da blago ni na zalogi v našem skladišču temveč se nahaja v skladišču našega dobavitelja. Okviren čas dostave znaša do 14 delovnih dni.
- Na zalogi pri dobavitelju, čakalna doba cca 30 dni: status pomeni, da blago ni na zalogi v našem skladišču temveč se nahaja v skladišču našega dobavitelja. Okviren čas dostave znaša do 30 delovnih dni.
- Ni na voljo: V kolikor izdelka ni na zalogi vas bomo o terminu dostave še obvestili. Kljub maksimalni przadevanjem se lahko zgodi, da je informacija o zalogi označena napačno – v tem primeru vas bomo o točnem roku dostave obvestili.
Hitrost in udobnost dostave sta za nas ključnega pomena. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošta Slovenije ali GLS, kar pomeni, da lahko dostavo pričakuješ že v roku 7-10 delovnih dni. Če te ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzameš na najbližjem prevzemnem mestu o katerem boste obveščeni s strani dostavne službe.
Strošek dostave
strošek dostave za naročila do 100 EUR znaša 3,80 EUR za vse pakete ne glede na težo ali število naročenih paketov.
Večino paketov pa pošljemo z dostavno službo Pošta Slovenije ali GLS. Ponudnik izbere dostavno službo na način, da zagotovi najhitrejšo in najbolj optimalno dostavo.
Brezplačna dostava v primeru naročila nad 100 EUR!
V primeru naročila nad 100 EUR vam nudimo brezplačno dostavo kamorkoli po Sloveniji!
Dobavni roki
Predviden rok dobave je izpisan pod ceno ob posameznem artiklu (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas).
“Na zalogi” pomeni, da je artikel na zalogi v skladišču dobavitelja in je običajno poslan direktno iz skladišča dobavitelja, da bi s tem skrajšali dostavni rok. Potrudili se bomo, da bo naročeni artikel odpremljen v najkrajšem možnem času (običajno 7-10 delovnih dni).
O morebitnih daljših dobavnih rokih te bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da ti daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočiš in artikel bomo odstranili iz naročila ali na tvojo željo zamenjali z drugim.
Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Če tak artikel vendarle naročiš, ga bomo poskušali poiskati, v primeru neuspeha pa bo naročilo preklicano.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije ali GLS, večinoma v roku 4-5 delovnih dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku sedmih delovnih dni. Ob odpremi pošiljke ti bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Za vse dodatne informacije nas pokliči ali pošlji epošto na info@svetbaterij.si
Dostava kamorkoli
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodaš poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izbereš ustreznega. Preden je naročilo dokončno potrjeno in odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestiš, da želiš dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo paket prišel na pravi naslov.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločiš tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če si ob nakupu za način plačila izbral gotovinsko plačilo ob dostavi, te prosimo, da poskrbiš, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če te v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.
Paket gre od nas naprej še isti dan …seveda samo, če je blago ‘Na zalogi‘ in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj.
Da bi nam to uspelo, upoštevaj naslednja priporočila:
• preveri ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »na zalogi«),
• naročilo oddaj čimprej – če v podrobnostih artikla piše “Na zalogi “, mora biti naročilo potrjeno najkasneje do 13.30 ure.